dinsdag 15 september 2015

De struggles van het schoolleven!

Heey allemaal,

De scholen zijn al weer een paar maanden begonnen!😖 Zoals jullie
weten zijn er superveel schoolstruggles, en laat ik nou net willen
zeggen dat ik er een paar aan jullie wil vertellen! Wat dacht je van 7
struggles!😉

Struggle 1: de wekker⏰
Elke morgen word je gewekt rond 6 of 7 uur door je alarm of wekker. En
dan stap je met een slaaphoofd je bed uit. En als je dan eindelijk
kunt uitslapen staat per ongeluk je alarm nog aan! OEPSS..😑
Struggle 2: je kleding👗
Je wilt je aankleden, je wilt er superleuk uitzien en je zoekt je
leukste jurkje, broek of iets anders. En dan…… istie weg!😱 Je raakt
helemaal in paniek en wat blijkt; hij is nog niet uitgewassen, DRAMA😡
Struggle 3: de schoolfotograaf📷
De hele week denk er er over na hoe je op de foto wilt en wat je aan
wilt doen! Je verzorgt je huid goed zodat je gezicht er super uit
ziet!👌 En dan... Het is zover, je stapt uit bed en loopt naar de
badkamer om je tanden te poetsen en dan zie je je gezicht.. Je ziet
dat je een paar puistjes hebt😱 De hele week heb je nergens last van
en natuurlijk precies vandaag..

Struggle 4: de toetsen📝
Je komt op school en dan ineens een so😱 Je had wel gezien op de
schoolsite of magister(wat je ook gebruikt) dat je iets moest leren.
Maar ja dat zet die leraar er vaker op en normaal doet hij dit
nooit!😐
Struggle 5: gym😱🏃
Het is niet dat ik het haat ofzo. Meestal is het wel oké, maar dan na
de gymles en je komt terug in de kleedkamer en kijkt in de spiegel. Je
lijkt wel een kreeft van de rondjes hardlopen en je hebt helemaal een
zweethoofd!😒 Het lijkt net alsof je vet haar hebt!

Struggle 6: de zware rugzakken📚🎒
Je kijkt en je tas en je hele eten is geplet😂👌 Nu ben ik zo slim om
gewoon een broodtrommel te kopen hoe lelijk het ook is, maar het is
altijd beterder dan geplet brood!🍞
Struggle 7: het vakkenpakket kiezen
Als je in de 3e van vmbo, de 4e van Havo of de 5e van vwo zit dan moet
je je vakkenpakket kiezen. En dan denk je:*Shitt, ik weet nog echt
niet wat ik wil!*😨 Als ik jouw was zou ik gewoon een paar
beroepstesten bij doen. Als je weet wat je wil worden kun je er een
profiel bij zoeken!😊 En ook als je toch denkt dat je pakket niet
klopt kun je het meestal wel veranderen!😌
En zo kan ik er nog wel meer bedenken maar dan zou deze blog nog
langer worden!😉 Heb jij nog een struggle die echt belangrijk is en ik
ben hem vergeten, zet hem dan hieronder in de reactie👇
Xx mij💋

2 opmerkingen:

  1. Struggle 8: een leuke jongen in de klas hebben :P
    Leuke blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben het helemaal met je eens😉 Dankjee😊 Jullie ook hoorz😌😘

      Verwijderen