woensdag 21 oktober 2015

Vakantiee!! ^^

Heey allemaal,

Hier weer een blog van mij! Zoals jullie kunnen zien aan de titel heb ik vakantie! Ik had allemaal goede voornemens om zo veel mogelijk blogs alvast te gaan schrijven enzo..... Maarja meestal gebeurt dat niet helemaal! ;) Ik ben erg druk bezig met school want de 1e toetsweek komt er al weer aan! En nu had ik eindelijk even tijd om wat van me te laten horen! Ook ben ik op een of andere manier heel snel moe en heb ik nooit zin om 's middags te leren :$ 's Avonds moet ik dan nog leren en ben erg laat klaar :( Ook helpt het niet erg goed om een planning te maken en ik kan ook echt niet schatten hoeveel tijd ik ergens mee bezig ben dus klopt deze planning nooit! :') Ook ben ik veel bij de paarden geweest omdat ik vaak erg druk ben en weinig tijd doordeweeks heb en op zaterdag werk! #@%#@ En een vast tijdstip voor een nieuwe blog is bij mij helemaal een ramp :') Ik wil dit best maar meestal vergeet ik het of ben ik te druk en als ik dan 's avonds in bed lig dan denk ik:"Shiitt, ben vergeten te bloggen!" Ik ben dus niet zo'n perfect iemand die dat allemaal onthoudt en de hele dag niets te doen heeft! En dan zijn er ook nog eens ouders die je vragen om te helpen en dan trip je hem helemaal :0 Maarjaa weer een lekker zwamverhaaltje gemaakt zodat als jullie je vervelen een leuk zwamverhaaltje kunnen lezen! :) Maar nu heb ik nog een vraag voor jullie, zijn jullie erg druk en waarmee dan? Of valt dat wel mee en wat doe jij in je vrije tijd? Als je mij iets wilt vragen kun je mij natuurlijk altijd mailen(ouderwets maar het bestaat nog steeds ^^) of hieronder een reactie achterlaten!

xx mij

Geen opmerkingen:

Een reactie posten