dinsdag 15 december 2015

De gastblog voor Laura

Heey allemaal,
 
Weten jullie nog dat ik een tijdje terug een blog had geplaatst wat Laura voor mij had geschreven? Nou, hier is dan het blog wat ik voor haar heb geschreven! ;)
Laat je het me even weten wat je ervan vond? De link naar hun blog staat hieronder!
 
XOX
 
 
Ik zal me even voorstellen! Ik ben Alide. Ik ben een tijdje geleden begonnen met bloggen. Ik ken Laura nu ongeveer 7 jaar en Marnelle een klein jaartje. Ik heb aan Laura gevraagd of ze een keertje een blog voor mij wilde schrijven… Dat wilde ze wel! Op voorwaarde natuurlijk dat ik ook voor hun een gastblog zou schrijven! Vandaag wil ik het hebben met jullie over de voordelen en de nadelen van gym. De nadelen zijn als ware de tegenstellingen van de voordelen… En laat ik nou super veel van gym houden! Ughhughh… ;)

Laten we lekker positief beginnen met de voordelen van gym…
  1. Het is super goed voor je conditie, ook als je helemaal niets doet tijdens de gymles…
  2. Als je een beetje goed bent in gym kun je je cijfergemiddelde er mee ophalen ;)
  3. Je hebt een super hotte gymleraar :) De gymlessen worden dan een stuk interessanter!
  4. Na gym heb je het niet meer koud, je bent net een levende straalkachel…
  5. Het wandklimmen, dat is een van de leukste dingen van gym! :)
En nu de nadelen (tegelijkertijd de tegenstellingen) van gym!
  1. Je doet in de gymles geen flikker, dus je conditie kan er ook niet op vooruit gaan!
  2. Je bent heel slecht in gym en je gemiddelde gaat er juist van achteruit.. Byebye gym!
  3. De gymleraar heeft al een vriendin… En geef toe, hij zou toch niets met een leerling nemen.. Tenzij hij een beetje creepy is en graag ontslagen wil worden…
  4. Je ziet er net uit als een kreeft en zweet aan alle kanten! Je kleding blijft aan je vastplakken etc. Iehhhhgg.. :O
  5. Maar dan zijn er van die jongens, die zich zo strak insnoeren dat je alles kunt zien zitten en dat wilde je nou net weer niet zien…
Weet jij nog een leuk voordeel en/of nadeel die ik ben vergeten?
Liefs,
Alide (16)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten