woensdag 26 augustus 2015

Onze beestenboel :)

Heey allemaal,



Zoals jullie al weten is het bij ons een hele beestenboel! ;) We
hebben van alles gehad, van een verstoten jong eendje tot hele normaal
huisdieren zoals een hamster en een konijn. We hebben nu een paard,
een pony en een hondje. En ik wil jullie graag aan ze voorstellen :)

Ik begin met het paard :)
Ze heet Liberty en is nu 10 jaar oud. Het is een Hannoveraan en 1.65
hoog. Wij hebben haar nu ongeveer een jaartje geleden gekregen! Ze is
erg lief en luistert goed. Ze houd erg van springen en crossen🐎 De eerste keer dat we bij de kopers kwamen gingen kijken, ging ik even rijden en ja je raad het al... Tijdens het springen weigerde ze en schoot ik uit het zadel en stond op de grond maar van schrik sprong ze bovenop mijn voet! :')

En nu is de pony aan de beurt....
Zij heet Lovely (Memory) en is 12 jaar oud. Het is een Franse draver
en 1.56 hoog (dus nog net een pony). Ze is nu al 3 jaar bij ons.
Vroeger liep ze altijd op de renbaan en was hier erg goed in!👌 Wij gaan vaak met haar op buitenrit maar ons rijden is niks bij het echte crossen op de renbaan! :( Ze is erg lief en luistert goed :) Toen we haar nog maar net hadden was is aan het crossen over een zandweg heen, ik verloor mijn evenwicht, en ja daar ging ik :') En zij stond netjes naast mij stil als of er niks gebeurd was!👌

We hebben ook nog een hondje🐶
Hij heeft Olaf en is een boemertje(Shih tzu x Maltezer). Hij is helemaal wit en is nu ongeveer 20 weken oud. Hij is ongeveer 20 cm hoog :) Hij houd ervan om zich heel vies te maken en dat zie je ook zoo goed op een witte hond ;) Dus dan gebeurt het regelmatig dat hij in bad moet.





Willen jullie meer weten over onze beestenboel plaats dan een reactie
                                  of stuur een mailtje😉
                                  -xx- Alide

Geen opmerkingen:

Een reactie posten